Zpět

Změny poštovních podmínek od 1. února 2015

Česká pošta mění od 1. února 2015 ceny vybraných služeb. Klienti, kteří mají zákaznickou kartu, mohou i nadále šetřit náklady na poštovní služby. Vydání zákaznické karty je zdarma a lze jej vyřídit na pobočkách České pošty nebo online přes webové stránky www.zakaznicka-karta.cz.

Stálí zákazníci České pošty mohou využívat výhod programu Zákaznické karty. Ta přináší řadu finančních i nepeněžních výhod. Zákazník se nemusí zabývat rutinou při podávání. Až 10 dopisů nebo 5 balíků odešle bez podacích lístků, protože jen předloží svoji Zákaznickou kartu. Nebo dostane potvrzení o úspěšném doručení zásilky na svůj e-mail, stejně jako informace o nezastižení nebo odmítnutí adresáta zásilku převzít. Výhoda se týká všech zásilek, ke kterým lze zvolit doplňkovou službu eDodejka.

Změny od 1. února se nedotknou ceny obyčejného psaní. Naopak se Zákaznickou kartou České pošty bude cena podání obyčejného psaní do hmotnosti 50 g levnější o jednu korunu oproti standardní ceně. Držitel zákaznické karty tak při podání do devíti kusů obyčejného psaní zaplatí 12 korun oproti ceně bez slevy, která je na úrovni 13 korun. U podání deseti a více kusů je pak cena ještě o další korunu levnější, činí tedy 11 korun za jedno podání.

Aktuální ceny všech služeb jsou k dispozici na webových stránkách České pošty nebo přímo na jednotlivých pobočkách.

Ing. Matyáš Vitík
Ředitel odboru komunikace
vitik.matyas@cpost.cz