Celní řízení

Pro účely celního řízení zásilky nám informace o vaší zásilce a všechny související dokumenty předejte prostřednictvím webového formuláře na www.postaonline.cz/celni-rizeni.

Pro vstup do webového formuláře uvádějte podací číslo zásilky.

Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na zákaznické lince
České pošty +420 210 123 456. Telefonní kontakt funguje ve všední dny od 8:00 do 18:00 hodin.


Děkujeme

Nabádáme zákazníky, aby při celním projednání zásilky nadále upřednostňovali zastoupení Českou poštou, s. p.

Základní informace o zákazech a povinnostech při dovozu zásilek rostlin a rostlinných produktů ze zemí mimo EU a Švýcarska (pdf, 990kB)

 

FAQ - časté otázky k celnímu řízení

Odpovědi na otázky k celnímu řízení, funkci celního deklaranta, jak se stanovuje clo, poplatky a DPH.

Více informací

Očekáváte zásilku ze zahraničí?

Co se děje se zásilkou po příchodu na naše území, kdy je potřeba součinnost s adresátem.

Více informací

Jak poslat zásilku do zahraničí?

Jaké doklady je potřeba vyplnit, kde zásilku podat a kdy je potřeba služeb celního deklaranta.

Více informací